سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اگر به ظاهر ناخن هایتان اهمیت می دهید, اگر به دنبال لاک زیبایی برای مهمانی ها و مجالس هستید, اگر براقیت ناخن هایتان مدنظر است، اگر به دنبال لاکی فوق العاده هستید که با تغییر هوا تغییر رنگ دهد، اگر لاک جالبی را می خواهید که با تغییر دمای بدنتان قابلیت تغییر رنگ را داشته باشد فروشگاه سلیم شاپ از قسمت خرید لوازم آرایشی و بهداشتی لاک حرارتی را به شما پیشنهاد می دهد.

لاک حرارتی ناخن

پکیج اورجینال ۵ عددی

شامل رنگ های: قرمز، نارنجی، آبی، سبز و بنفش

ناخن های خود را به شکل شگف انگیزی خاص و زیبا کنید

یکی از پر طرفدارترین محصولات آرایشی

قابلیت تغییر رنگ با سرما و گرما

قابلیت تغییر رنگ بادمای بدن

دارای درخشندگی فوق العاده

 

 

برای رفتن به سایت اصلی اینجا کلیک کنید



لاک حرارتی ناخن

قیمت : ۲۵۰۰۰ تومان

لاک حرارتی، یک لاک منحصر به فرد می باشد که با تغییرات دمای بدن شما تغییر رنگ می دهد. حتی با در دست داشتن چای، شیر، قهوه، و یا هر چیز داغ دیگر شما می توانید شاهد تغییر رنگ زیبا و خاص این لاک باشید. حتی می توانید دستان خود را در معرض آب سرد قرار دهید تا طرح و رنگی تازه را بر روی ناخن های خود مشاهده کنید. در واقع باید گفت لاک حرارتی حساس به دماست و با افزایش و کاهش دما، رنگ آن تغییر می کند. شما با خرید این پکیج اورجینال ۵ لاک حرارتی در رنگ های قرمز، نارنجی، آبی، سبز و بنفش تحویل خواهید گرفت.

قیمت : ۲۵۰۰۰ تومان

لاک حرارتی ناخن در اثر حرارت گرما و سرما تغییر رنگ داده و رنگ زیبا و جذابی به خود می گیرد و باعث شگفتی اطرافیانتان می گردد به طوری که اگر در مجلسی نشسته و چای میخورید اگر از لاک حرارتی استفاده کرده باشید رنگ آن در اثر حرارت چای به یک رنگ دیگر تغییر پیدا میکند و این همان ویژگی منحصربه فرد این لاک نسبت به دیگر لاک ها میباشد و با وجود لاک حرارتی شما دیگر نیازی به لاک پاک کن ندارید چون در اثر سرما و گرما تغییر رنگ داده و زیبایی و جذابیت دستتان شما را چندین برابر جلوه می دهد.

قیمت : ۲۵۰۰۰ تومان

ویژگی های لاک حرارتی ناخن:
– قابلیت تغییر رنگ با سرما و گرما
– قابلیت تغییر رنگ با دمای بدن
– دارای درخشندگی فوق العاده
– کیفیت بسیار بالا
– ماندگاری طولانی مدت
– پکیج اورجینال شامل ۵ رنگ زیبا و جذاب: قرمز، نارنجی، آبی، سبز و بنفش

 

لاک حرارتی ویونا می تواند بهترین و مناسب ترین مانیکور برای ناخن های شما جوانان و شیک پوشان امروزی باشد شاید بیشتر شما هنوز با این محصول تازه به بازار وارد شده آشنا نباشید اما بعد از شناخت حتما از طرافداران پر و پا قرص آن خواهید بود همانطوریکه از نام آن هم میتوان به ویژگی منحصر به فرد این لاک در مقایسه با دیگر لاک ها پی برد حساس بودن آن به حرارت یعنی سردی و گرمی می باشد این به این معنی است که رنگ لاک ناخن ویونای شما در گرما تغییر رنگ داده و از رنگ قبلی به یک رنگ جدید تغییر حالت میدهد .

 لاکی متفاوت با دیگر لاک ها موجود در بازار است و رنگ این لاک حرارتی با تغییر دما رنگ تغییر پیدا میکند و کافی است که شما دست خود را با آب سرد بشویید و یا یک لیوان چایی داغ را در دستتان بگیرید تا این تغییر رنگ را مشاهده کنید.


برای رفتن به سایت اصلی اینجا کلیک کنید

 

 

لاک حرارتی ناخن

فروش پستی لاک ناخن ویونا
اگر به فکر خرید این محصول پرفروش هستید لازم است بر روی لینک خرید پستی کلیک کنید و سفارش خود را ثبت نمایید و در کمترین زمان محصول سفارشی خود را در به صورت بسته بندی درب منزل تحویل بگیرید .
ویونا بهترین هدیه برای دوستان شما مشکل پسندان میباشد

کافی است یکبار از این لاک استفاده کنید تا به جادویی بودن این لاک پی ببرید

زیباترین هدیه را برای همسرانتان سفارش دهید

تنوع رنگ

زیبایی فوق العاده

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه لاک حرارتی اصل با کیفیت مناسب و قیمت ارزان

لاک حرارتی ویونا اورجینال

تغییر رنگ لاک به وسیله ی دمای بدن

در سه رنگ زیبای یاسی , بنفش و زرشکی

تغییر رنگ با دمای سرد و گرم

درخشندگی فوق العاده برای دستان زیباتر

lake-hararati-2

لاک حرارتی محصول جدید در سال ۲۰۱۵ می باشد که با استفاده از حرارت بدن تغییر رنگ می دهد.این لاک قابلیت تغییر رنگ در سرما و گرما را دارا می باشد و با در دست داشتن فنجان چای , قهوه , شیر , آب میوه های سرد می توانید شاهد این تغییر رنگ ها بر روی ناخن و جلوه ی زیبای آن باشید.حتی با قرار دادن انگشتان دست در آب سرد و گرم نیز می توانید طرحی زیبا به ناخن هایتان بدهید تا دیگران با دیدن آن حیرت زده شوند.لاک LCN در سه رنگ بنفش , زرشکی و یاسی عرضه می شود و می توان آن را در مهمانی ها و جشن ها استفاده کرد.

http://www.takshop91.biz/uploads/2073_1452878762.jpg

ز گذشته تا به حال استفاده از لاک در میان خانم ها و به خصوص دختران جوان رواج داشته است ، بر این اساس کمپانی های تولید کننده لوازم آرایشی سعی در ارائه محصولاتی با کیفیت بیشتر و تنوع رنگی بسیار بالا داشته اند ، اما امروز محصولی را به شما معرفی می کنیم که یک تنوع بسیار بزرگ در عرصه لاک و لوازم آرایشی محسوب می گردد.این محصول ، لاک حرارتی نام دارد که با توجه به تغییر دما ، تغییر رنگ می دهد.

بله ، لاک حرارتی این قابلیت را دارد که زمانی سرد می شود رنگ آن تیره و زمانی که گرم می شود رنگ آن روشن می گردد . این محصول منحصر به فرد به تازگی معرفی و روانه بازار گردیده است و در همین مدن کوتاه نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است.

http://www.takshop91.biz/uploads/2073_1452879669.jpg

ویژگی های لاک :

محصول جدید در سال ۲۰۱۵

در سه رنگ بنفش , زرشکی و یاسی

تغییر رنگ به وسیله ی دمای بدن

تغییر رنگ در سرما و گرما

درخشندگی فوق العاده برای زیبایی بیشتر دستان

مناسب برای هدیه دادن

مناسب ست کردن با لباس های مجلسی و اسپرت

nail2

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به تغییر رنگ متناسب با دمای بدن نیز اشاره کرد ، این محصول به گونه ای خلاقانه طراحی شده است که نظر هر فردی با هر سلیقه ای را به خود جلب نماید و در این امر نیز بسیار موفق عمل کرده و بسیاری از افراد حتی کسانی که بسیار مشکل پسند هستند نیز به خود جلب نمو ده است.

خـرید پستی >> قیمت فقـط :۲۵۰۰۰پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما

 

قیمت : ۲۵,۰۰۰  تومان
خرید پستی


خرید اینترنتی لاک حرارتی و جادویی ویونا جدید
mersadmarket.ir/خرید-لاک-ناخن-حرارتی-جادویی-ویونا
Translate this page
خرید اینترنتی لاک حرارتی ویونا viona به قیمت ارزان – فروش لاک ناخن ویونا.
لاک ناخن حرارتی اورجینال
heat.lineblog.ir/
Translate this page
در صورت تمایل برای خرید اینترنتی و پستی لاک حرارتی اصل و ارزان .... ویونا نام تجاری لاک ناخن حرارتی می باشد که در فروشگاه اینترنتی پارس تینا پکیج ...
You visited this page on 8/24/16.
خرید جدیدترین لاک ناخن حرارتی Heat Locke
www.irikshop.com/خرید-جدیدترین-لاک-ناخن-حرارتی-heat-locke.h...
Translate this page
Apr 6, 2015 - شما می توانید لاک ناخن جدید حرارتیHeat Lockeرا از فروشگاه آیریک شاپ ... لاک حرارتی,خرید لاک حساس به گرما,لاک ناخن حرارتی,فروشگاه ارزان لوازم ...
لاک ناخن حرارتی ویونا - می شاپ
www.meshopfarsi.ir/خرید-لاک-ناخن-حرارتی-جادویی-ویونا
Translate this page
برچسب ها: خرید لاک جادوئی ویونا, لاک ناخن حرارتی ویونا, فروش عمده لاک ناخن حرارتی ... به هیچعنوان محصولات ارزان با قیمت وکیفیت پایین را از فروشگاه های دیگر ...
Images for ?خرید ارزان لاک ناخن حرارتی ویونا?‎Report images
Image result for ?خرید ارزان لاک ناخن حرارتی ویونا?‎
Image result for ?خرید ارزان لاک ناخن حرارتی ویونا?‎
Image result for ?خرید ارزان لاک ناخن حرارتی ویونا?‎
Image result for ?خرید ارزان لاک ناخن حرارتی ویونا?‎
Image result for ?خرید ارزان لاک ناخن حرارتی ویونا?‎
More images for خرید ارزان لاک ناخن حرارتی ویونا
لاک حرارتی ناخن ویونا اصل Thermal nail polish viona - فروشگاه ...
viona.girande.com/
Translate this page
بعد از مدتها تبلیغات و فروش لاک حرارتی ناخن ویونا و با توجه به این که لاک ..... لاک ناخن حرارتی و جادویی ویونا , خرید ارزان لاک ناخن حرارتی , خرید اینترنتی لاک ...
لاک ناخن ویونا - فروش ارزان لاک حرارتی ویونا viuna اصل
arzanishop.com/لاک-ناخن-ویونا-فروش-ارزان-لاک-حرارتی-و/
Translate this page
لاک حرارتی ویونا تنوعی جدید برای خانم های خوش سلیقه , بدون شک شاید شما نیز تاکنون چندین نوع لاک با رنگها و کیفیتهای مختلف خریداری کرده اید اما دیگر با لاک.
خرید اینترنتی لاک حرارتی ویونا viuna به قیمت ارزان - فروش لاک ناخن ...
arzouniya.ir/خرید-اینترنتی-لاک-حرارتی-ویونا-viuna-به-قیم/
Translate this page
لاک حرارتی ویونا می تواند بهترین و مناسب ترین مانیکور برای ناخن های شما جوانان و شیک پوشان امروزی باشد شاید بیشتر شما هنوز با این محصول تازه به بازار وارد.
خرید ارزان لاک حرارتی ناخن ویونا 2016 , لاک حرارتی اورجینال ویونا جدید ...
novinwatch.com/.../خرید-اینترنتی-لاک-ناخن-حرارتی-ویونا-اص/
Translate this page
خرید اینترنتی لاک ناخن حرارتی ویونا اصل فروش لاک حرارتی و جادویی ویونا ... خرید اینترنتی لاک حرارتی جدید , خرید پک 5 تایی لاک جادویی ویونا , خرید ارزان.
خرید آنلاین لاک حرارتی - فروشگاه زونا
zonashop.ir/1394/07/خرید-آنلاین-لاک-حرارتی/
Translate this page
خرید آنلاین لاک حرارتی,خرید پستی لاک,خرید لاک حرارتی change temperature color,فروش اینترنتی لاک حرارتی,قیمت لاک ناخن,خرید لاک قابل تغییر رنگ با تغییر دما, ... برچسب‌ها : خرید آنلاین لاک حرارتی, خرید ارزان لاک, خرید اینترنتی لاک, خرید پستی لاک, خرید لاک ... خرید پک 5 عددی لاک حرارتی ویونا - فروشگاه زونا می‌گه:.خرید لاک ناخن حرارتی - فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین کالا | سبد شاپ
www.sabadshop.ir/nail-polish/
Translate this page
Oct 16, 2015 - خرید لاک ناخن حرارتی, خرید اینترنتی و پستی لاک ناخن جدید 2015 حرارتی، لاک ... توجه : همچنین شما می توانید از لاک ناخن حرارتی ویونا نیز دیدن فرماییید ... لاک ناخن حرارتی، خرید آنلاین لاک ناخن حرارتی، خرید ارزان لاک ناخن حرارتی.
لاک حرارتی جنس خوب | خرید ارزان لاک ناخن ویونا - فروش ارزان لاک حرارتی ...
viuna.mahsanblog.ir/tag/لاک-حرارتی-جنس-خوب/
Translate this page
فروش پک 5 عددی لاک ناخن حرارتی ویونا. لاک ناخن حرارتی ویونا Viuna. پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل. قیمت : 38,000 تومان. برای خرید اینجا را کلیک کنید ...
لاک حرارتی: نمایندگی فروش اینترنتی لاک ناخن
nailpolish.iranarena.com/
Translate this page
لاک حساس به دمابا نام لاک ناخن حرارتی ویونا را از ما بخواهید. ... دیگر تغییر رنگ میدهد و شما حالا میتوانید این لاک ناخن را به قیمت ارزان بصورت اینترنتی خرید نمایید ...
خرید اینترنتی لاک حرارتی ویونا viona - دیجی کالا
www.degikala.ir/product/خرید-اینترنتی-لاک-حرارتی-ویونا-viona
Translate this page
خرید اینترنتی لاک حرارتی ویونا اصل فروش اینترنتی لاک حرارتی و جادویی ویونا viuna خرید ارزان لاک دخترانه ویونا تغییر رنگ جدید مرکز خرید لاک ناخن ویونا طرح ...
خرید ارزان لاک ناخن حرارتی و جادویی ویونا مدل 2016 : مرکز فروشگاه خرید ...
shekambandhotshapers.mizbanblog.com/.../خرید+ارزان+لاک+ناخن+ح...
Translate this page
Jan 30, 2016 - خرید ارزان لاک ناخن حرارتی و جادویی ویونا مدل 2016 : مرکز فروشگاه خرید شکم بند هات شیپر هدیه ویژه روز زن - با هدیه دادن این شکم بند هات بلت اصل ...
لاک حرارتی ارزان
thermal.titablog.com/
Translate this page
Nov 18, 2015 - فروش اینترنتی و پستی لاک حرارتی ارزان با ارسال سریع به سراسر نقاط ایران. ... و پستی لاک حرارتی ویونا کافیست روی دکمه خرید پستی زیر کلیک کنید و فرم ... فروش لاک حرارتی ناخن اصل در پیچ 5 عددی با قیمت ویژه از فروشگاه ...
خرید ارزان لاک حرارتی ناخن ویونا 2016
hoolesten.rozblog.com/tag/خرید-ارزان-لاک-حرارتی-ناخن-ویونا-2016
Translate this page
Jul 24, 2016 - خرید ارزان لاک حرارتی ناخن ویونا 2016 1 . خرید ارزان لاک جادویی حرارتی ویونا - پکیج 5عددی با…,خرید ارزان لاک حرارتی ناخن ویونا 2016,هولستن.
بهترین لاک حرارتی ویونا اصل جادویی با قیمت ارزان - فروشگاه اینترنتی
mazafa.ir/لاک-حرارتی-ویونا-اصل
Translate this page
لاک حرارتی ناخن ویونا می تواند بهترین و مناسب ترین مانیکور برای ناخن های شما جوانان و شیک پوشان امروزی باشد شاید بیشتر شما هنوز با این محصول تازه به بازار وارد ...
لاک ناخن حرارتی که با حرارت بدن تغییر رنگ میدهد - قیمت 5,000 تومان
https://selzir.com/...خرید/6228238-لاک-ناخن-حرارتی-که-با-حرارت-...
Translate this page
لاک ناخن حرارتی خرید اینترنتی لاک حرارتی ویونا viona به قیمت ارزان – فروش لاک ناخن ویونا. خرید لاک ناخن حرارتی کانالهای لاک ناخن حرارتی. لاک ناخن حرارتی.
خرید ارزان لاک ویونا جادویی حرارتی با تخفیف ویژه
viona-asl-kharid.salarblog.com/
Translate this page
Feb 7, 2016 - لاک جادویی ویونا که با تغییر دما رنگ عوض میکند و همه را شگفت زده میکند. فروش ویژه لاک ناخن حرارتی و جادویی ویونا, خرید لاک ناخن حرارتی و جادویی ...


مشخصات مدیر وبلاگ
لوگوی وبلاگ

بایگانی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 11
کل بازدید : 24053
کل یاداشته ها : 16

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ